28.01.2011

Thassos (2)

 

Am uitat sa spun despre teiul din curtea Taliei...de jos, din sosea ii simteai mirosul imbietor. Pe mine ma innebunea, seara mai ales, era o placere sa stai pe terasa. ( teiul se vede in fundalul ultimei fotografii din postarea cu Thassos, undeva in dreapta)

Ne-am hotarat sa mergem in capitala, in Thassos sau Limenas, hai sa spun Limenas ca sa nu se faca confuzie cu denumirea insulei. Abia asteptam sa ajung in oras, ma plictisisem de salbaticia si linistea din Kinira, vroiam sa mai schimb peisajul.

Mi-a placut orasul cu tot ce se afla in el...insa caldura m-a terminat. Am admirat portul. Am vazut tot felul de barci, insa cel mai mult mi-au placut barcile pescarilor. N-am reusit sa plecam in croaziera deoarece vaporasul plecase dimineata, la ora noua...ce pacat! A doua zi nu era nici un traseu, iar sambata se facea croaziera numai pentru pescuit si facut plaja. Eu vroiam sa vizitez locurile unicate unde nu puteai ajunge decat pe mare cu ceva ambarcatiune. Auzisem la niste romance ca era ceva nemaiintalnit, cum nu vezi nici in filme. Si adunasera tot felul de chestii marine...m-am bosumflat ! Ghinion...

IMG_5334

Bogdi si Alexia se uitau dupa ultima corabie care plecase spre acele locuri superbe, dar n-a fost sa fie, n-am stiut cum sta treaba. Am intrat in ceva magazine si apoi ne-am dus pe plaja. Muzica, taverne, lume multa! Mie asa imi placea, lor nu...ei vroiau liniste, vroiau odihna, vorba lui Eugen: " la maxim am spus !!!"

Ei au facut si baie, s-au jucat si in nisip...eu am citit pe un sezlong, la umbra unor duzi. Am mancat la dude, de mi-au iesit prin piele...

IMG_5393

IMG_5388

 

IMG_5385

IMG_5395

 

IMG_5445

IMG_5353

 

IMG_5358

 

IMG_5386

IMG_5391

Am servit masa la una dintre sutele de taverne...si era pe preferinte, pe plaja, cu nisipul si marea la picioare, ori sub umbrela, la umbra. Eu am preferat varianta a doua...

IMG_5428

IMG_5436 IMG_5438

Prajitura a fost din partea casei...un deliciu cu visine si frisca, blat din biscuiti.

IMG_5439

IMG_5363

 

IMG_5373

IMG_5383

 

IMG_5381

Asta a fost ziua cand am mers in Limenas...si mi-a placut extraordinar de mult !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu